onsdag 23 april 2014

Blåsig dag!

Efter att jag jobbat ute 9-17 idag, hade jag tänkt mig innemys ikväll. Vinden avtog och jag kunde inte hålla mig inne, klippte gräset, planterade mina nyinköpta tomatplantor och tog en 
kvällstur i trädgården med kameran!

Tomatplantorna placerade jag för säkerhets skull i växthuset direkt!



Gräset blev fint. Gödslade för två veckor sedan och mossan är som bortflugen



Nu äntligen börjar tulpanerna från England visa färg - ååh jag kan knappt vänta ....




Min Demåne-ängel har fått ny lina och svävar fint i kvällsvinden



Naturligtvis får denna kvinna också komma ut ur förrådet ....


Nämen titta! vilka underbara fetbladsväxter som sticker upp i bergsskrevan!



Ujuj, mina fikon är på gång!



Jordgubbarna är också på gång, fick lite ny jord ikväll



Inga kommentarer: